همش کشکه NO LOVE
کلبه ی تنهایی
 
 

درسته که یه روزی فراموش می کنی و یه روز دیگه فراموش می شی ولی اینو

بدون فراموش شدگان هرگز فراموش کنندگان را فراموش نمی کنند



لاوان چت بهترین چت روم فارسی

نظرات شما عزیزان:

fateme
ساعت16:17---18 خرداد 1392
وای خدای من حالا کی گفت که شما منو مجبورکردی تازه بابا ایول خیلی شما دوست دارین تو یاهو مسنجرپس چه لازمه که من باشم 233تا خداییش خیلی زیاده

fateme
ساعت16:07---18 خرداد 1392
ولی ببخشیداااا اصن قصد بدی ندارم ولی شما آی دیتونو به همه میدین منظورم(دختراس)که ادت کنن؟؟؟؟؟؟؟تازه منکه شمارو نمیشناسم همن امروز تازه باهم آشنا شدیم

fateme
ساعت15:59---18 خرداد 1392
ههههههههههههه حالا شد باشه باز ادت میکنم ولی...

fateme
ساعت15:49---18 خرداد 1392
خوب منم میدونم که گذاشتی ولی نمیدونم چیه

fateme
ساعت15:45---18 خرداد 1392
وای خدای من الهی بمیرم ببخشید بخدا نمیخواستم ناراحتت کنم دیگه دنیا اینجوریه منم مامانمو از دست دادم فوت کرده خیلی سخته

fateme
ساعت15:42---18 خرداد 1392
خب منکه نمیدونم آی دیت چیه؟؟؟
چجوری ادت کنم؟


fateme
ساعت15:31---18 خرداد 1392
چشم رو چشم دیگه نمیگم "داداش"اگه ناراحتت کردم ببخشیدولی اگه فضولی نباشه میشه بپرسم چرا؟دوست ندارم شما ناراحت بشی دوس نداشتی نگو راحت باش

fateme
ساعت15:23---18 خرداد 1392
خیلی ممنون مر30 که منو لینک کردی داداش کیوان با افتخـــــــار لینک شدی

fateme
ساعت15:22---18 خرداد 1392
ببخشید بخدا ببخشید اشتباهی اسمتونو نوشتم
آقا کیوان این درسته بازم ببخشیداز قصد نبود


fateme
ساعت15:18---18 خرداد 1392
سلام آقا کیون خیلی خوشحالم کردی که اومدی بهم سر زدی

fateme
ساعت22:09---15 خرداد 1392
سلامــــــــــــــــــــــــــ آقاboyخوبی؟
خوشحال میشم بیای به منم سر بزنی اگه با تبادل لینک موافقی خبر بده


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






ارسال شده در تاریخ : برچسب:, :: :: توسط : Alone boy!!!

درباره وبلاگ
به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
نويسندگان
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان عشق چرته و آدرس zendegicherte.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 22
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 22
بازدید ماه : 125
بازدید کل : 7721
تعداد مطالب : 57
تعداد نظرات : 137
تعداد آنلاین : 1



کد حرکت متن دنبال موس